مبل شویی مشهد

مبل شویی مشهد


مبل شویی مشهد :

مبل شویی مشهد | نیاز به استفاده از خدمات مبل شویی موضوعی است که بعید به نظر می رسد برای شما پیش نیامده باشد. مبلمان از جمله وسایلی در منزل هستند که کثیف شدن آنها به خصوص در خانواده هایی که دارای فرزندان کم سن و سال هستند، بسیار محتمل است.

از طرفی چون این وسایل تقریبا در دسته وسایل لوکس منزل طبقه بندی شده و نسبتا گران قیمت هستند تعویض آنها پس از کثیف شدن نیز در صورتی که مراکز شستشوی مبل معتبری وجود دارند که می توانند به صورت تخصصی آنها را شستشو و تمیز کنند، صرفه اقتصادی ندارد.

مراکز معتبر شستشوی مبل ، مبلمان شما را توسط دستگاه ها و با استفاده از موادی انجام می دهند که در ضمن عدم آسیب به پارچه و سایر قسمت های مبل، آنها را تمیز و زیبایی را به مبلمان منزل شما بازگردانند.

مبل شویی مشهد

مبل شویی تخصصی نیازمند داشتن چه مهارت ها و مواد و تجهیزاتی است؟

یک متخصص حرفه ای در زمینه شستشوی مبل به محض دیدن آلودگی روی مبل تشخیص می دهد که این آلودگی یا آلودگی ها با روش ها و دستگاه های خشکشویی قابل پاک شدن هستند یا خیر.

نیاز به شستشوی مبل با آب بیشتر در مورد مبل های به رنگ روشن پیش می آید. مبل شویی مهارتی است که به تخصص کافی و تسلط بر روش های شستشوی مبل نیاز دارد تا نتیجه کار مطلوبی را به نمایش بگذارد.

متخصصان حرفه ای شستشوی مبل باید اطلاعات کافی را در هر یک از موارد زیر برای انجام اصولی پروسه مبل شویی داشته باشند:

– آنها باید انواع مبل را بشناسند در مورد هر نوع اطلاعات لازم را داشته باشند.
– شوینده های مناسب هر نوع پارچه مبلی را تشخیص دهند و از آن برای شستشوی بدون آسیب استفاده کنند.
– در تمام مدت شستشو درجه حرارت فوم شستشو را تحت کنترل داشته و به غلظت آن نیز توجه نمایند.
– پس از اتمام کار، محل مورد نظر را که در آن به شستشوی مبل مشغول بودند تمیز تحویل مشتری نمایند.
– پاسخگوی سوالات و ابهامات مشتریان به صورت منطقی و با رعایت احترام و ادب، باشند.

محدود خدمات مبل شویی :

خدمات شستشوی مبل می تواند شستشو و خشکشویی انواع مبلمان استیل، مبلمان چرم، راحتی، فوم، پارچه ای و همچنین شستشوی انواع صندلی های غذاخوری، میزهای قابل شستشو و مبلمان ایرانی و خارجی را در برگیرد.

در هریک از این موارد متخصصان مبل شویی بر نحوه شستشو و مواد و وسایلی که بایستی به کار گیرند اشراف دارند و کیفیت کار و رضایت مشتری اولویت اول برای آنهاست.

مبل شویی مشهد

مبل شویی مبلمان خارجی :

در صورتی که در منزل یا محل کار خود از مبلمان خارجی استفاده نمایید. به وضوح دیده اید که در بخشی از مبل حساسیت آن به آب درج شده است. پس تمیز کردن و پاک کردن آلودگی ها از روی مبلمان خارجی بایستی بدون استفاده از آب حتی در حد یک قطره انجام شود.

برای شستشوی مبلمان خارجی خود کخ پارچه و فوم های آن حساس به آب است می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

مبل شویی مبلمان استیل :

در تولید مبلمان استیل غالبا از پارچه های ترک که دارای طرح های نیمه برجسته و در بعضی موارد مخملی شکل هستند استفاده می شود. در مورد شستشوی این نوع مبلمان که بیشتر به صورت خشکشویی انجام می شود از فرچه های نرمی استفاده می کنند که به بافت پارچه مبل آسیب وارد نکند.

آیا مبلمان میکروفایبر نیز ممکن است به خدمات مبل شویی نیاز پیدا کنند؟

مبلمان میکروفایبر به مقاومت بالا در برابر انواع لکه شناخته شده اند. این ویژگی ناشی از ساختار به هم فشرده ذرات در پارچه های آنهاست؛ اما این موضوع دلیل بر عدم نیاز آنها به شستشو نمی شود و این نوع مبلمان نیز ممکن است به خدمات مبل شویی و خشکشویی مبل نیاز داشته باشند.

برای شستشوی این نوع مبل از شامپو و فرچه های به خصوصی استفاده می شود.

_

همیشه در دسترس، سراسر مشهد تماس باما

ثبت شده در ۱۱۸ استان و روزنامه ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری 36079778